7 Eylül 2009 Pazartesi

Günaydın, günaydın, günaydın...

Geceleri okumayınız lütfen!?. A-ha soru işareti, acaba ne demek istedim. O değil de hadi saklan..
On-dan geriye saymak mı?. Ne gerek var dostum. Lütfen kişisel ilişkimize onluk sayı sistemini karıştırma. Sana bu-ndan bahsetmiş miydim lanet olası kurbağa?. Bak geliyorlar dostum.. Bir öpücüğe eski saadetin kül olacak. A-ha ne demek istedim acaba. Güzel giysiler diyorum. Kot pantolon da bulunmadı henüz. Amerika'nın köpeği olduk zaten. Ama Kızılderililer de Türk olduğundan o kadar sorun değil. Geçen de üç(3) tane Sindarin Elfî arkadaş geldi.. Sizi bundan sonra Sindar'a bağlıycaz bize hizmet ediceksiniz, bir nevi köpeğimiz olucaksınız dediler. Elfler zaten Türkmüş dedim. Sorun değil yani. Bir tek garsonluk yapamıyorum.. Hexe çevirildiğinde çok şık gözüken programlar yazabilirim size dostum, hey dostum.. Hey lanet olası kurabağa bak seni uyarmıştım.. Konuyu sapıttırdın nerelere geldik ya-hu. Kaçıyosan kaç ya beni uğraştırma. Sonra prenses geldi beni öptü , prens oldum, siyaseti de hiç sevmem ama ortasında kaldım dersen, zerre umrumda olmaz. Zaten sana o kız olmaz ya.. Çirkin gibi biraz. Ben yarın "Pamuk"la konuşurum. İyi kızdır. O-nu yaparız sana. Boşuna sayfa israf olmasın, iki masalı birleştiririz. Cücelerden kıl bi tip var onu da yollarız. Hallederiz ya.. Neyse hadi kaçıyosan kaç geliyorlar. Ben de bi kahve içeyim..

1 yorum: